SKIDATA posiada przedstawicielstwo w ponad 100 krajach i ponad 10 000 instalacji na całym świecie. Rozwiązania SKIDATA pozwalają na płynne przemieszczanie się ludzi i pojazdów w różnych strefach dostępu. To sposób na utrzymanie świata w ruchu i dowód, że SKIDATA jest najlepszym partnerem biznesowym.
SKIDATA zachwyca klientów na całym świecie dzięki intuicyjnym, łatwym w obsłudze i bezpiecznym rozwiązaniom. Całościowa koncepcja oferowana przez rozwiązania SKIDATA jest kluczem do sukcesu naszych klientów.
SKIDATA rozpoczęła swoją działalność w 1977 roku przez stworzenie pierwszego punktu kasowego i zastąpienie ręcznie wypisywanych biletów drukowanymi. W ten sposób SKIDATA stała się pionierem w rozwiązaniach i produktach kontroli dostępu.
Z biegiem lat SKIDATA rozwijała się i zdobywała coraz większy udział w światowym rynku. W roku 1987 SKIDATA wprowadziła pierwszy bilet w technologii RFID. Komfort korzystania z bezdotykowych karnetów i swoboda ruchu dla narciarzy szybko rozsławiła markę. Sprawdzone i bezpieczne rozwiązania zdobywały zaufanie coraz szerszego kręgu klientów.
Stopniowo SKIDATA zaczęła specjalizować się również w rozwiązaniach dla parkingów, parków rozrywki, stadionów sportowych, lotnisk i wielu innych obiektów użyteczności publicznej.
W sezonie 2020-2021 SKIDATA wprowadziła najnowszą technologię Mobile Flow Solution, w której skipass jest na smartphonie w oparciu o technologię Bluetooth. Rozwiązanie to cieszy się dużym zainteresowaniem i stopniowo będzie wdrażany u klientów na całym świecie.
Najpopularniejsze produkty w obszarze rozwiązań dla ośrodków narciarskich to bramka Flex.Gate Mountain i automat skiosk.Lite.
Najnowszej generacji bramka z serii Flex.Gate Mountain oferuje możliwość personalizacji komponentów, takich jak kamera, czytnik kodów kreskowych czy antena dalekiego zasięgu.
Ponadto wyróżnia się zdolnością przetwarzania szerokiej gamy nośników dostępu, w tym obsługą biletów na smartphonie oraz intuicyjną obsługą.
Dodatkowo świetnie się prezentuje podnosząc prestiż ośrodka.
Automat skiosk®Lite łączy wszystkie zalety nowoczesnych automatów biletowych i sprawia, że sprzedaż biletów jest prosta, szybka i w pełni profesjonalna.
Mnogość zalet jest imponująca; automat pozwala na redukcję ilości kasjerów oraz zmniejszenie kolejek, a klientowi pozwala na ograniczenie czasu oczekiwania na bilet.
Automat może być dostępny dla Twoich klientów całą dobę, klient może odbierać bilety zakupione online, za jego pośrednictwem możesz również prezentować swoją ofertę, warunki na stoku czy nawet wyświetlać reklamy!
Na terenie Polski sprawdzonym Partnerem SKIDATA dla ośrodków narciarskich w obszarze systemów kasowo-biletowych i kontroli dostępu jest firma Skicontrol. Mamy ponad 12 letnie doświadczenie i możemy się poszczycić jednymi z najtrudniejszych wdrożeń w branży narciarskiej w Polsce. Jest to dobry czas na podziękowanie naszym klientom za zaufanie, dzięki któremu nasi klienci mogli wejść na najwyższy poziom rozwiązań technologicznych. Mamy już ponad 50 zrealizowanych instalacji na polskim rynku narciarskim i nadal chcemy wspólnie rozwijać obiekty sportowe w oparciu o najnowsze rozwiązania SKIDATA. Każdy kolejny rok, każda kolejna instalacja i co najważniejsze kolejny zadowolony klient to dla nas nowe doświadczenie, dzięki któremu stajemy się jeszcze lepsi w realizacji potrzeb i oczekiwań.
W swojej ofercie Skicontrol ma kompleksowe rozwiązania dla dużych stacji narciarskich chcących połączyć się wspólną kartą, dla średnich samodzielnych obiektów, jak również dla małych indywidualnych stacji. Każdy klient może liczyć na indywidualne podejście i ofertę zaprojektowaną do jego potrzeb.
Firma Skicontrol może pomóc ci w:
– wyborze i decyzji z których rozwiązań SKIDATA skorzystać biorąc pod uwagę funkcjonalności, oczekiwania inwestora oraz dostępny budżet
– przeanalizowaniu istniejącej infrastruktury i dopasowaniu ją do rozwiązań SKIDATA
– cyfrowym rozwiązaniu typowych problemów ośrodków narciarskich: długim oczekiwaniu do kasy klientów w celu zakupu lub zwrotu karnetu, nieuczciwych klientów korzystających z jednego karnetu, zebraniu informacji zarządczych w jednym miejscu (pogoda, zachowania narciarzy, obłożenie stoku czy budżet) i wielu innych rozwiązań
– optymalizacji pracy pracowników
– rzetelnym wykonaniu całej instalacji i podzieleniu się doświadczeniem, co przekłada się na szybkość działania i optymalne wykorzystanie budżetu
– bieżącym wsparciem serwisowym, przygotowaniu systemu do sezonu i zapewnieniu jego niezawodności w szczycie obłożenia, ale także szybkim wsparciem w przypadku mechanicznych uszkodzeń w trakcie sezonu.
Zapraszamy do współpracy!
Przedstawicielstwo na Polskę w obszarze systemu kontroli dostępu w ośrodkach narciarskich:
SKICONTROL H. MARTINCZAK S.K.A.
Ul. Środkowa 178 A, 34-405 Białka Tatrzańska
Tel. 18 263 47 96, Email: biuro@skicontrol.pl